mandag 7. februar 2011

- Hverdagskjole i ubehandla ull -

Jeg har verdens søteste niese. :) Hun har jeg lyst til å strikke alt mulig til. Jeg har akkurat blitt ferdig med en kjole til henne.
Farge: dyp lilla, Garn: ubehandla ull i totrådsgarn fra Nøstebarn.


Knappene er også fra Nøstebarn. De har utrolig mange søte ord på knappene, som gjør strikkeverket litt mer spesielt. Jeg valgte knappene: lille, super og søtnos, som beskriver lille Jennymor.




Hun brukte denne i dåpen til min lille nevø Sigurd på Søndag. Hun var selvfølgelig kjempe søt i den. En ganske så stolt tante som har strikket sitt første ordentlige plagg måtte skryte litt og si "Den kjolen til Jenny, den har jeg strikka vettu..." ;)) 

1 kommentar:

  1. Å så søt kjole!!! Du er flink! Var det vanskelig med armene?

    SvarSlett